Biuro Obsługi Klienta
Umowy podpisywane są w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 – 15.00
Przy zawieraniu umowy:
- osoba fizyczna powinna posiadać:
- dowód osobisty,
- dokument potwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością
(akt własności, umowę dzierżawy itp.)
- firmy i inne instytucje powinny przedstawić:
- NIP,
- REGON,
- wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
- w przypadku spółek z o.o. KRS
Wszelkie zmiany dotyczące zakresu świadczonych usług należy zgłaszać w formie pisemnej (m.in. zamiana, podstawienie, zabranie pojemnika, zmiana częstotliwości wywozu, rozwiązanie umowy).
UWAGA
Wpłaty za wykonane usługi można dokonywać bez prowizji w kasie siedziby MPO sp. z o.o. od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00